Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach
TASR
TASR

Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach

Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach, odkomunikuje ich aj v novej kampani.

Kaufland kraľuje v štyroch oblastiach, odkomunikuje ich aj v novej kampani — Foto: Kaufland

Bratislava 18. júla (OTS) - Kaufland má podľa prieskumu spoločnosti Kantar TNS z mája 2019 najširší sortiment, vynikajúcu čerstvosť potravín a výhodné ceny. Podľa prieskumu Gfk z júla 2018 ponúka v priemere najviac vystavení slovenských výrobkov, tieto atribúty predstaví aj vo svojej najnovšej kampani.

Jednotlivé oblasti Kaufland komunikuje v kampani formou kreatívnych vizuálov a televíznych spotov. Tie diváka prenesú do troch rôznych svetov a príbehov, ktoré vtipným spôsobom poukážu na jednotlivé benefity reťazca.

Chceme zábavným a zrozumiteľným spôsobom predstaviť naše hlavné silné stránky. Ukázať, že u nás dokáže nakúpiť skutočne každý a všetko, čo potrebuje. Naším cieľom je ponúknuť zákazníkom čo najširší sortiment a najviac slovenských a lokálnych výrobkov, garantovať ich každodennú čerstvosť, a to všetko za neustále výhodné ceny. Preto nás zároveň veľmi teší, že zákazníci pri svojich nákupoch toto všetko vnímajú a my môžeme ukázať, že nejde iba o frázy,“ uviedla hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

V priemere najviac vystavení slovenských výrobkov má Kaufland. Toto potvrdil prieskum spoločnosti Gfk z júla 2018. Najnovší prieskum spoločnosti Kantar TNS Hitparáda obchodných reťazcov, ktorý bol zrealizovaný tento rok v máji na vzorke 1 000 respondentov sa slovenských zákazníkov pýtal, kde sa podľa nich nakupuje výhodne, či ktorý reťazec ponúka čerstvé potraviny a široký sortiment. Výsledky prieskumu ukázali, že Kaufland je zákazníkmi stále vnímaný ako reťazec s výnimočnou ponukou, ktorá v sebe spája najširší výber, výnimočnú čerstvosť a výhodné ceny.

Kaufland sa teší obľube medzi zákazníkmi už dlhodobo, o čom svedčia aj získané ocenenia. Je držiteľom titulu Najdôveryhodnejší predajca potravín za rok 2018 a zároveň trojnásobným víťazom v kategórii Najdôveryhodnejšia privátna značka, a to so značkou K-Classic.

Päťkrát po sebe získal titul Slovak Superbrands, naposledy aj tento rok. Komisia, ktorá udeľuje ocenenie, hodnotí obchodné výsledky, povedomie o značke a obľúbenosť.

Celý náš sortiment tvoríme tak, aby si v ňom každý našiel to svoje a mohol sa spoľahnúť na kvalitu, čerstvosť a vždy výhodné ceny,“ zhrnula na záver Langová.

Už ste čítali?

Strávili sme noc v iglu pre bezdomovcov: Jeho výrobcov sa pýtali,…

Hoci sú Vianoce za dverami a väčšina z nás sa teší,…

Zázraky sa dejú! Malému Natymu ste vyzbierali viac peňazí, ako…

Neopísateľná radosť. Ani samotní rodičia spočiatku neverili, že…

SÚRNE: Chlapček má 3 nádory na mieche. Potrebuje operáciu v…

Keď mal Nathanael sedem rokov, zistilo sa, že má v hlavičke nádor. Pomohli…

Pred očami Slovenska schudla 57 kíl: Jediné, čoho som sa za…

Relácia Extrémne premeny jej pomohla k tomu, aby zmenila svoj život. Lucia teraz…

Slovák spravil z chudobnej dievčiny Miss Ekvádoru. Michalove…

Cestovateľ, fotograf, dobrodruh a milovník španielčiny. Veľkou vášňou…

Viktor Vincze otvorene o ekológii a o tom, ako jeho priznanie…

Známy moderátor v rozhovore prezradil, prečo začal s príspevkami na Instagrame…

Rómsky lekár z Košíc: Na ZŠ mi imponovalo, keď odo mňa odpisovali…

Nikolas Rybár je mladý doktor s veľkou chuťou do života. Na pacientov nechce…

Slovenka svojimi šperkami očarila Meghan Markle. Jej tvorba…

Jej šperky inšpirované Slovenskom sa tešia veľkej obľube aj v…